2017. január 5., csütörtök

Gyerek-menedzsment

A kép csak úgy van
Bármennyire szeretnék valami lelkesítőt írni első postként 2017-re, itthon lázasan, hörgőgyulladással szenvedve nem annyira megy.
Úgyhogy elmesélem, milyen furmányos gyerek-menedzsmentre van szükség, amikor én orvoshoz járok.
Ugye két alaptétel van:
1. mindig időpontra megyek (amit tipikusan szűk keresztből választok, vagy nem)
2. a gyerekeket nem szívesen viszem be a váróba, hogy elkapjanak valamit

Több megoldás volt már, pl. tegnap épp az, hogy Törpetündér aludt egyet az autóban odafelé, a férjem kijött a munkahelyéről vigyázni a lányzó álmára, amíg én bent voltam, és aztán vittem haza tovább aludva. Ez elég egyszerű.
Ha messzebbre megyek vagy délután, akkor van ilyen, hogy bezsuppolom a gyerekeket, elviszem a férjemhez, ő meg hazahozza őket, én megyek tovább a saját autómmal.
Ha estefelé van időpont, akkor az a szívás, hogy nagyon este nem lehet, mert a picúrka még igényel engem lefekvéskor, de mondjuk ha épp a vacsi végére visszaérek, az a legjobb - kivéve, hogy akkor odafelé csípem a durva munkából hazafelé forgalmat.
Végső esetben nyilván bejön velem a Pindurtündér, de erre eddig kétszer volt példa, azt hiszem.

Úgyhogy el se tudom képzelni, mi van, ha az embernek 3-4-5 gyereke van, és beteg lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése