2017. március 5., vasárnap

Októberi szél

Iszonyú sokáig kerestem valamiféle eredményhirdetést a neten, de nem tudom, miért, csak most találtam meg, pedig novemberben eldőlt az Avanti Ragazzi pályázat. Itt lehet megtekinteni a nyertes dalszövegeket. Mivel nem kerültem be (utólag rájöttem, hogy nem egészen azt írtam, amit vártak), álljon itt az én dalszövegem az olasz indulóra:

Októberi szél

1.
A fecskék nem bírják a hűvöst
Elmennek, ha közelít a tél
A cinke kitart, bátran énekel,
Ha fúj az októberi szél
2.
Ki elmegy, ha küzdelem az élet
Mert könnyebb az út, ahova ér
Nem érti, milyen szép a napsütés
Ha fúj az októberi szél
3.
Ha elveszik tőlünk a békét
Kioltják az otthon tüzét
Menj, ha akarsz, én itt maradok
Ha jő is az októberi szél
4.
Ha kell, megvetem a lábam
Ha kell, indulok, vár a tér
A lelkünkből szóljon az énekünk,
Vigye azt az októberi szél
5.
Szabadságért bátran kiállok
Talán érkezik segítség
A fegyver ropog, és a véremet
Dermeszti az októberi szél
6.
A tél vasfogától a cinkék
Szárnyát szegi hajnali dér
A tankok csövétől holt társakat
Takar be az októberi szél
7.
Bús ősz után, elhagyottan
Tombolt a jéghideg tél
De sok-sok idő után új tavasz kelt
Elállt az októberi szél
8.
A fecskék elmentek már régen
De a cinkék szíve még remél
Várják, hátha együtt lehetünk
Ha jön még az októberi szél
9.
Nem felejtjük el a múltat
Mert szép hazánk volt a tét
Magyar arcokon könnyet szárít

Azóta az októberi szél

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése