2018. július 18., szerda

Shy gypsy

Ma ebéd közben/után kollégákkal régi jó kis játékokat idéztünk fel (Might & Magic, Wizardry, NWN, Oblivion, meg persze Diablo 2 és az online hardcore 94-es szintű paladinom, Eligor!), és véletlenül eszembe jutott a 7th Guest is. Meg az, hogy azt soha nem tudtam végigjátszani, mert nem tudtam akkor még angolul, és nem bírtam túljutni egy kamrán, ahol konzervdobozokon betűk voltak, és ezekből egy értelmes mondatot kellett volna kirakni. Úgy, hogy az egyetlen magánhangzó az Y volt. Esküszöm, az unokatesóimmal és hugimmal napokig bújtuk az angol-magyar szótárat, hogy találjunk csak y betűs szavakat, de nem bírtuk kirakni.
Már el is felejtettem, de most, kb. 25 év után eszembe jutott, és most háháá, megnéztem:
"SHY GYPSY SLYLY SPRYLY TRYST BY MY CRYPT"
Pukkadjatok meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése