2018. szeptember 4., kedd

Hülyeségek

Bekészített szendvicsek a vendégeknek
(és én se felejtek el enni legalább)
Elég jól jellemzi a hetemet, hogy én, aki általában büszke vagyok rá, hogy nem felejtek el semmit (vagy majdnem semmit), legalábbis ami a tennivalókat illeti, tegnap két dolgot felejtettem el az ovikba vinni / megcsinálni, ma szintén elfelejtettem bevinni egy papírt, aztán elindultam a nagy esőben kis balerinacipőben, ami persze tök vizes lett, aztán bevittem a csemetémet az oviba, és rájöttem, hogy az autóban hagytam a szundipajtásait, aztán bent cégnél meg felmentem valamiért az asztalomhoz, és mire felértem, már nem tudtam, miért mentem, és vissza kellett menjek a földszintre, hogy rájöjjek (és utána visszamenni).
Egész héten egy igen komoly rendezvényen vagyok a cégnél, és igyekszem kivenni belőle a részem, amennyire lehet. De ha legközelebb is ovikezdésre szervezzük, akkor legközelebb kihagyom. Az nekem nem vállalható, ha túl sok a dolog, és ezért egyik se megy rendesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése