2018. szeptember 28., péntek

Video games for beginners

Még mielőtt kiraktam volna a cuccokat
Egész héten tréningen voltam, és majd erről is szeretnék írni, de még előbb a múlt péntek.
Szóval némi szervezési hozzájárulással a cégemnél létrejött egy elsősorban női dolgozóknak szánt nap, amelyen többek között volt színtanácsadás, ékszerkiállítás és workshop, fürdőbomba-készítés, Kiss Balázs Kunó előadása, satöbbi. Ami az én részem volt benne, az két dolog.
Egyrészt arra gondoltunk, hogy legyen olyan téma is, amely sztereotipikusan férfiaknak érdekes/ismert, de talán jó lenne egy ilyen bevezetés / női szemmel ránézés. Mivel senki másnak nem akadt használható ötlete, bedobtam, hogy én szívesen tartok egy előadást a videojátékokról. Miközben nagyban készültem az eseményre (=egyre riadtabban jöttem rá, hogy még mindig nem csináltam semmit, és közeleg a határidő), kiderült, hogy van egy könyv ebben a témában (Nincs kapcsolat - Hová lettek a férfiak?), és mindenki azt kérdezte, hogy majd ezt a könyvet veszem-e alapul, én meg pont az ellenkezőjéről akartam beszélni... hogy mi nők hogyan közelítsünk ehhez a világhoz, és mit tehetünk, hogy értsük vagy akár meg is szeressük a videojátékokat.
Ez meg amikor már kipakoltam
Úgyhogy huszáros vágással úgy döntöttem, demózok. Kértem négy pool gépet az IT-ről (telepítettem rájuk Heroes of Might and Magic 3-at, Rayman: Originst, Hearthstone-t, valamint Darkartát), meg vittem a sajátomat egy Ori and the Blind Forest-tel, és kineveztem az asztalomat "Videojátékok kezdőknek" bemutató asztalnak. Sőt, mi több, csináltam egy kezdőknek szóló cheat sheatet (angolul persze), amit kinyomtattam, hogy el lehessen vinni. Meg vittem pár artbookot, ami megvolt otthon, és pár szoftverdobozt, hogy jól nézzen ki az asztal.
Nem mondhatnám, hogy lerohantak az érdeklődők, de volt két kellemes élményem, egy teljesen kezdővel, és egy lánnyal, akik végigjátszotta a Witcher-játékokat.

A másik, hogy készítettem egy kétszintű gasztro-quizt, cook és chef nehézséggel. Nekem több élvezetet okozott kitalálni az egyes kérdéseket, mint amennyi energiába került valószínűleg kitölteni, de ha valaki szeretné próbára tenni a tudását, akkor szóljon, és küldöm... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése