2019. július 18., csütörtök

The beginning of a beautiful friendship

I am the master of keys!
A minap pont beszéltem egy kollégával a környezetszennyezésről, és közölte, hogy a sok álszent környezetszennyező mind pattanjon ki az autójából, és menjen tömegközlekedéssel, mert az mégis jobb, és ne menjen repülővel nyaralni, hanem maradjon otthon.
Tömegközlekedésre nem váltok, de hiszem, hogy tettem egy lépést a jövő felé. Nem azért, mert egy tisztán elektromos autó teljes életciklusa során kevésbé szennyezi a környezetet (tudom, hogy egyelőre nem, rengeteg tanulmányt elolvastam, többet nem kérek, köszönöm), hanem azért, mert szerintem ez tényleg egy lépés. Nem maga a jövő, hanem a múlt rossz beidegződésének (=kőolajkitermelés és -elégetés a levegőbe) elhagyása, és bizakodás, hogy a technológiai fejlettség el fog érni egy következő szintre, amelynek a tisztán elektromos autó a köztes lépése.
Céges autó persze, házépítés után nem kedvező az árfekvése az ilyennek, de az biztos, hogy én mostantól kevesebbet büdösítem majd a Dunakanyart.
Hello, Nissan Leaf. We'll be friends I know.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése