2020. augusztus 12., szerda

Nyaralás

Nyaralok.

Nyolc-kilenc órákat alszom naponta. A karikák még nem tűntek el a szemem alól, de már nem akarok minden délután elájulni. Néha alszom délután is, azok a napok a legjobbak. Volt egy tökéletes nap, amikor minden olyan volt, amilyennek lennie kell, és kisimultak a ráncok.

Olvasok, amennyit csak tudok. A Peace Talks felénél tartok, de mióta visszajöttünk a Zemplénből, sajnos lelassultam. Közben olvasom a Stormlight Archive harmadik kötetet, de abból is van még vissza bőven, illetve a MASFITT pályázatán elvállaltam a zsűrizést, azokat a novellákat olvasom még. Amúgy meg lehetne írni belőlük egy szép tudományos tanulmányt azzal kapcsolatban, hogy mi a baj az irodalomoktatással.

Írtam valamennyit, nem annyit, amennyit szerettem volna, de azért valami. Meg közben nem nyertem a GABO pályázaton, immár harmadik évben, úgyhogy kénytelen leszek jövőre ismét megpróbálni, addig meg gyakorolni, gyakorolni. Pedig egészen meg voltam győződve róla, hogy amit idén írtam, az jól sikerült.

Megnéztünk egy szezon Elementary-t ajánlásra visszamenőleg, tényleg kiderült, hogy jó. Elkezdtük az Umbrella Academyt, eddig nekem tetszik, mondjuk szerethető karakter nincs benne, de legalább érdekes a sztori. Belekóstoltunk a Lower Decks-be, még emésztem. A Designated Survivorból hét részig jutottunk, aztán lett érdekesebb.

Kifestettem a kertben a fém dolgokat (hintaállvány, rózsafutó) Hammerite-tal. Még egy visszavan, de az már talán meglesz a hét végéig. A rózsafutó elég pepecselős volt a sok "létrafokkal", a hintaálványt meg a létrán egyensúlyozva kellett, úgyhogy achievementnek tekintem őket.

Megjavítottam egy elszakadt nyugágyat. Bevontam vászonnal egy 90x200-as szivacsot, hogy legyen min aludni az erkélyen. Rendeltem szúnyoghálót a tetőablakunkra, és feltettük, úgyhogy most már ott se jönnek be az állatok. Készítettem ajándékba egy csinos kis fa tálcát. Strandoltam, játszottam Catan Juniort, Uno Flipet és legóztam a gyerekekkel, készítettünk a Sylvanian maciknak széket. 

Egyszer felnéztem a céges leveleimre, egy hete kábé, félidőben, akkor 379 levelem volt, úgyhogy gyorsan becsuktam. Nem akarok visszamenni dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése