2020. szeptember 16., szerda

Dönteni kéne


Most, hogy az elmúlt két hónapban megírtam 120 ezer karakternyi szöveget, kezdek felbátorodni, hogy nekem erre van időm és energiám, úgyhogy bele kéne kezdeni egy regénybe. Csak melyikbe? Olyan sok ötletem gyűlt fel a Se vas, se tűz óta, hogy nem tudom megszámolni egy kezemen. Ha leveszem azokat, amelyek nem annyira jó ötletek, vagy jók, de én nem tudom megírni őket, akkor is marad három.

1. Kamaradráma hat szereplővel, posztapok scifi

2. Fordulatos, de reflektív énregény a saját videojáték-élményeimből táplálkozva, NEM Ready Player One

3. IT világba helyezett krimi (még a krimipályázatra szántam, csak azt mondták, novellának hosszú)

Le kéne csökkenteni egyre, de gyorsan, mert nemsokára megjelenik egy csomó minden, ami majd égeti az időmet nagyon.

5 megjegyzés:

  1. Erre szavazok :) 2. Fordulatos, de reflektív énregény a saját videojáték-élményeimből táplálkozva, NEM Ready Player One

    VálaszTörlés
  2. Legyen az első, szerintem mélyebb, nehezebb feladat, szívesen olvasnám.

    BTW nem is kérdezett minket senki :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszi :) Még hezitálok, több szavazat érkezett az elsőre is. :D

    VálaszTörlés
  4. Én a krimire szavazok,vagy a drámára

    VálaszTörlés