2020. szeptember 3., csütörtök

Umbrella Academy

 Tegnap végignéztük az Umbrella Academy második szezont. Tök szerencse, hogy az elsőt nem megjelenéskor néztük, hanem most pótoltuk be azt is, így lehetett egyben nézni a 2x10 részt, és így egészen kiváló volt. SPOILER.


Az új szezonnak már az első epizódja is nagyon erős, és kicsit szomorúan vettem, hogy az a jelenet abban a formában nem valósul meg végül. De azért így is nagyon jól sikerült darab. Épp a minap fejtettem ki, hogy szerintem az a szuper ebben a sorozatban, hogy van ugyan szupererő, de a szerencsétlen karakterek semmit nem tudnak kezdeni vele, gyakorlatilag rosszabb nekik a szupererejükkel, mert az emberi problémáikat nem tudják vele megoldani. Remek karaktereket sikerült hozni, nem tudom, mennyit vettek a képregényből, de szerintem a színészek is adnak hozzá. 

Egyik kedvencem Klaus, zseniális jelenetei vannak, és ebben a szezonban még jobban kiforrja magát a karakter, mint korábban. Bennel való kapcsolata is tökéletes, az évődés de ragaszkodás, aztán a megszállás és végül az örökre elvesztés. Nagyon erős ív.


A másik kedvencem Diego, akinek a karaktere semmilyen jellemfejlődést nem mutat, de úgy bájos, ahogy van. Annyira egyértelmű, hogy még a legvégén is sikerülhet Lilának megmérgeznie, mert ő ilyen. Ismerem ezt a típust. Jól áll neki amúgy a hosszú haj.

A második szezonban Allison is sokkal többet hozhat ki magából, a férjétől való búcsúzás szintén tök jól sikerült. Az, hogy nem engedi a férje, hogy kitörölje az emlékeit. Ezekhez a drámákhoz képest már majdnem érdektelen szerencsétlen kisfiú története, akinek Vanya véletlenül juttat a hatalmából. Nem igazán sikerült kötődni hozzá, úgyhogy nem estem kétségbe, amikor ott tombolt a pajtában, bár tény, hogy jó kis plot twist volt. Kíváncsi vagyok, mit akarnak kezdeni azzal, hogy maradt neki egy kevés.

A fodrászüzletben táncolós jelenet miatt viszont önmagában megérte az egész megnézés. Zseniális.

A svédek szerintem totál bénák voltak, az elején még gépfegyverrel lelőttek mindenkit, Allisont viszont valamiért puszta kézzel akarják elkapni, meg egyszer se szorongatják meg a főszereplőket, elég smafu, ennél Hazel és Cha-Cha mennyivel jobb volt már. A Handler persze jó karakter, és Lila hozott további színt, ami tetszett, de azt nem értettem, hogy miért kellett néha megvédeni Five-ot, néha meg megölni, miért nem bírja elhatározni magát.

Összességében abszolút nézős, sőt, ha lesz új szezon, akkor várós. 8/10 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése