2012. április 20., péntek

Heti exkluzív #8

Bocsánat, hogy eltűntem megint, de az elmúlt pár napban azon izgultam, hogy tényleg megjelenik-e a könyvem időben, illetve hogy minden rendben van-e vele.
Jelentem, tegnap megfoghattam saját kezemmel a kicsit, ellenőriztem a legfontosabb részeket és javítási kérelmeket, eddig mindent rendben találtam. Emellett a könyvfesztiválon oda lett téve az újdonságok közé az Alexandra polcán, ami elég menő, illetve megjelent egy cikk a regényről a Könyvjelzőben, Stemler Miklós tollából. Ezt beszkenneltem, mindenki elolvashatja, ha ide kattint. Őszintén meglepődtem, mert egészen úgy tűnik, mintha tényleg elolvasta volna, mert megértette a szándékomat és a lényeget.
Ezenfelül amiről biztosan tudok: lesz egy interjú is velem a Könyvjelzőben, illetve az SFmagnak már odaadtam a tiszteletpéldányt, számító módon arra apellálva, hogy hátha az én könyvemről is írnak kritikát.
Becsszó nem fogok minden nap a könyvről írni, ezért hoztam létre oldalt a linkgyűjteményt, oda gyűjtöm majd, ha valami új dolog van.
A heti exkluzívot viszont folytatom 13-ig, mert egy csomó mindent el akarok mesélni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése