2012. szeptember 26., szerda

Börtönregény

Mel Gibsont színészként nagyon kedvelem. Nem ő minden színészek legtehetségesebbike, viszont jó filmekben játszik. Párat persze nem láttam, de amelyeket igen, azok alapján merem állítani, hogy vagy nagyon jó a menedzsere, vagy nagyon megfontoltan választ. Már 2000 előtt is kedveltem, simán mentem moziba, mert ő is szerepelt a filmben, és elvemhez hűen nála sem esik latba a személy megítélése a teljesítménye értékelésekor. Mert hogy is volt?
  • Mad Maxek -> menő
  • Halálos fegyverek -> király
  • Maverick -> tökély
  • Braveheart -> szuper
  • Conspiracy theory -> remek
  • Millió dolláros hotel -> kiváló
  • Hazafi -> okés
  • What Women Want -> aranyos
  • Signs -> mesteri
  • Edge of Darkness -> profi
És akkor amiért ezt írom: megnéztem a Get the Gringót. És bakker ez is jó film! Hangulat eltalált, képek kissé sokkolóak, ámde hitelesnek tűnnek, karakterek rendben vannak, sztori nem rakétatudomány, de van íve, eleje, vége, feszültsége, szerethetősége, és van benne egy jelenet, amelyért az egész filmet megéri megnézni.
SPOILER
Az esernyőkinyitáson akkorát nevettem, hogy rég.
SPOILER OFF
Már a trailer is teljesen korrekt, nem a szokásos "mindent lelövünk csalogatólag", hanem a "dobjuk meg egy kis belső poénnal, hogy érdekesebb legyen és ne csak képorgia".
Idei felhozatalból teljesen kiemelkedik, de egy megnézést mindenképp megér. Vacillálok, úgyhogy egyelőre 7,5/10.
A magyar cím viszont teljes katasztrófa: sem a poént, sem a feelinget nem adja át, ráadásul unalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése