2014. július 31., csütörtök

Még pókok

Ha meg már pókok, akkor az a gyanúm, hogy át akarják venni a világ felett a hatalmat.
Eleve Hearthstone-ban is itt volt ez a nagy pók, amiről előzőleg írtam, de emellett:

  1. Sikerült megnéznem végre az Amazing Spiderman 2-t (és nem is volt olyan borzasztó, mint az első rész, bár ezzel nem mondtam sokat)
  2. A film megnézése után elmentem wc-re, és a vízben kapálózott egy pók (nemtom mit keresett ott, de úgy döntöttem, nem készültem fel a szuperhősnek levésre, és nem akartam, hogy megcsípjen, úgyhogy inkább lehúztam)
  3. Láttam szabadon kószáló legnagyobb pókot valaha (a kép az után készült, miután laposra tapostuk ijedtünkben, rengeteg szósz jött ki belőle)
  4. Azt álmodtam, hogy találtam egy pókot Pöttöm ágyában
Ez nem lehet véletlen, valami készül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése