2014. július 6., vasárnap

Sok a troglodita, kevés az ember

Kirpóbáltuk a Claustrophobia c. játékot. Tényleg afféle kétszemélyes Descent (csak nem befelé, hanem kifelé kell menni), persze éppen mivel kétszemélyes, ezért a koop hangulat nincs benne. Van viszont kockacsörgés, taktika és izgalom, nem túl hosszú játékmenettel és rengeteg troglodita megölésével, tehát Vér István számára tökéletes szerepjáték-pótló.
Én játszottam a démon játékossal, azaz az én feladatom volt megakadályozni a mockosz kisz emberkéket abban, hogy kijussanak a barlangból. Az elején nagyon mákosan dobtam, de a végefelé kiegyenlítődött (rengeteget kell dobni). Sok múlik a hirtelen szerencsén, de azért nem zavart, mert tényleg annyira sokat kell dobni, hogy nagyjából beáll a statisztikai valószínűség.
Tetszik, hogy tényleg kell gondolkodni, mit hogy csináljon az ember (és a démon), egyáltalán nem csak gyakás, van helyezkedés meg váratlan eseményekre lehetőség szerint felkészülés.
Az újrajátszhatósági faktor egyelőre elég nagynak tűnik, úgyhogy leszek én is emberrel hamarost.
Hatalmas plusz, hogy a figurák eleve ki vannak festve!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése