2014. november 18., kedd

Maronne

Ja, amúgy azért nem írtam múlt csütörtökön és azóta sem, mert el vagyok foglalva vele: megjelent a Warlords of Draenor. Ez a szabadidőmnek elég rossz hír, Maronne-nak, a kis draenei papnőmnek viszont annál örömtelibb. Spoiler.

Persze kétlem, hogy akadna olyan, aki nálam hátrébb tart vagy az én játéksebességemmel játszik, mert az elég csigalassú jelenleg. Ja, és persze elfogult vagyok, sajnálom. De amit eddig láttam, az tetszik.
A helyszín poén, hogy Outland, de nem. Azt még nem bírtam kitalálni, az idővonallal hogy lesz, de ne spoilerezzen senki, direkt nem néztem utána.
A garrison poén, sokkal jobb, mint a daily q-k, feelingesebb, hogy minden este (már amikor játszom) Maronne's Fortba térek vissza, és mindenki annyit tamagocsizik vele, amennyihez kedve van.
Az új rendszer a kisebb számokkal, kevesebb sebződéssel és heallel és új tárgytulajdonságokkal egyelőre okésnak tűnik, ezt majd lvl100-on megmondom.
Addig viszonylag keveset jelentkezem majd ehelyütt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése