2014. november 9., vasárnap

Vébé másképp

Én is néztem világbajnokságot. Na nem focit (bár abból is szoktam a végét), hanem Heathstone-t. Izgalmasabb volt, mint némelyik focimeccs, és azért az a százezer dollár első díj se rossz... Péntek este kezdődött a BlizzCon, és ott már tizenhat játékos versenyzett csak az egész évi teljesítmények illetve qualifierek alapján (ez az a qualifier, amelyikből egyszer én is játszottam egyet poénból).
Ebből a tizenhatból azért még bőven volt ismerős játékos, akiket egyébként is követek (sort of). Aztán szépen kiestek mind, és a négyben már csak két amerikai volt és két távol-keleti. A semi-final meccsek izgalmasak voltak és szórakoztatóak, a döntő viszont unalmasan egyoldalúra sikeredett, Firebatnek annyira sokszor volt mákja, hogy az már nekem fájt.
Persze erre mondják azt pókerben is, hogy nincs mák, hanem jól kell összetenni a paklit, és jó döntéseket kell hozni, de akkor is de. Két azonos tudású játékos mirrormeccsén igen is a szerencse számít.

Ami pedig a beharangozott kiegészítőt illeti, egyelőre nem tetszik. A random hatásokat eddig is utáltam a játékban, és most egy egész kiegészítő épül erre, hááát... a jövő évi világbajnokság még inkább a szerencsén fog múlni ezek szerint.
Na persze akkor is megnézem majd.

Ja, és vennem kell egy tabletet. Franc.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése