2015. február 4., szerda

Mascarade

Amúgy sok élmény ér, csak apróságok.

  • Együtt töltöttem némi időt egy hat éves kisfiúval, és megtapasztaltam, mennyire igaz, hogy a szülőnek is fel kell nőnie a gyerekhez - fogalmam sincs egyelőre, mit kell kezdeni az ilyen korú gyerekekkel...
  • Hétvégén játszottam a Mascarade című társassal, kifejezetten kellemes szórakozás volt, odafigyelés, móka, kacagás, miegymás, és rövid is. És tök igényes, szépek a képek meg minden.
  • Egyszer rekordot döntöttem: 66 mp-ig pisiltem. Igen, mi anyukák nem akkor megyünk el, amikor jön az ihlet, hanem amikor lehet.
  • Túllendültem egy kemény vízválasztó pályán Candy Crushban, amit kb. 2367419674-szor próbáltam meg, és véletlenül sikerült.
  • Írtam egy novellát még decemberben, amelyikről most kiderült, hogy lehet, hogy benne lesz egy antológiában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése