2015. május 11., hétfő

Vezetés közben

Na, ma jutottam el odáig, hogy végleg lemondok a rádiókról, és csinálok magamnak egy zeneválogatást vezetés közbenre, mert mindenhol csak pofázás megy, vagy szar zene.*
Plusz eddig azt hittem, hogy 8 és 9 között nem szabad autózni, de ma rájöttem, hogy 7 és 8 között se, sőt, akkor hatványozottan (jó, lehet, hogy a május is segít a sok tavaszi vezetővel).
Ja, és viszont vezetés-magabiztosságom következő szintre lépett: átmentem Pestre úgy, hogy nem indítottam GPS-t. Pedig ott aztán bármi megtörténhet (nem történt, odaértem rendben, és mindent megtaláltam saját kút főből).
Karak, a kis piros "Ferrarim" idén 15 éves.

*Ja, ha valaki véletlenül meg tudja fejteni nekem, hogy AKAI CAU 7180 típusú rádiómon hogy lehet kikapcsolni a traffic feedet, annak jutalma busás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése