2016. május 13., péntek

Wellness és egyebek

Közben persze megint rengeteg apróbb és nagyobb dolog történt, csak most már igazán kevés az alkalom, amikor le tudok ülni a gép elé...

  • Leestem a lépcsőn Kistücsökkel. Szerencsére egyikünknek sem lett komolyabb baja, csak nagy lila foltok (én) és kis lila foltok (ő), de ami engem illet, örülök, hogy ennyivel megúsztuk. Ami meg a fájdalmat illeti, mostanában már annyiféle fájdalmam és nyavalyám volt, hogy plusz egy zúzódás ide vagy oda nem számít.
  • Belevágtunk egy komolyabb felújításba: klímát és fűtést készíttetünk. Egyelőre folyamatban, majd a végén beszámolok.
  • Elutaztunk Nagykanizsára, onnan pedig Liszóra egy esküvőre. Azt hiszem, ez volt a legmesszebb, ahova mentem 2012 óta. Ahhoz képest, hogy egy örökmozgó hároméves és egy békeszerető öthónapos is volt az autóban, szerintem nagyon jól vettük a túrát.
  • Kerítettem időt kreatívkodni: ezt a kulcstartót díszítettem nászajándékba.
  • Az eddigi sikertelen magammal való törődés után most komoly elhatározásba kezdtem: a szerda a wellness-napom. Heti egy nap is több mint semmi.
  • Belekezdtem egy komoly hiányosság pótlásába: elkezdtük megnézni a Star Trek: Voyager sorozatot. Csak 172 rész, semmi az egész... és 4 már megvolt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése