2018. április 9., hétfő

Work-life balance

A múlt hét igen sűrű volt melóban, de minden határidős dolgot megcsináltam péntekre, úgyhogy elégedetten jöttem el. Aztán a hétvégén végre sort tudtam keríteni egy csomó ház körüli dologra, ami eddig elmaradt (szőlő és málna metszése, egy-két ruha megvarrása, amelyek már hetek óta vártak rám, gépezős feladatok, némi rendrakás), úgyhogy a hétvégével is elégedett vagyok. Plusz végre normalizálódik a hőmérséklet, és a napsütés mennyisége is kezd a számomra szükségesnek megfelelni, úgyhogy örülünk, Vincent. Lehet kertben játszani, motorozni, kirándulni, virágot szedni és füzetbe ragasztani, bodobácsokat vizsgálgatni, lepkét kergetni és utána megkeresni a lepkés búvár zsebkönyvben, meg ilyenek.
Ja, és szavaztam is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése