2018. október 18., csütörtök

Restauráltam

Ja, meg amúgy a hétvégén restauráltam is.
Szeretem, ha valami régi dolog meg van őrizve, látszik rajta a gondoskodás. Anno a 70-es években még kézzel festették az utcanévtáblákat, és mára már nem sok maradt meg belőlük. De ez igen:
Persze készíthettem volna újat, szépet, saját betűimmel, díszítéssel. De úgy gondoltam, talán annak is van értéke, ha valami régivel fejezem ki, hogy mennyire értékes számomra a hely, ahol élni fogok.
Úgyhogy vettünk fehér és fekete Hammerite-ot, aztán zsírpapírra rámásoltam a betűket, ami megmaradt, a maradék betűket lemásoltam az utcában található egyetlen megőrzött másik ilyen tábláról, utána kivágtam a zsírpapírból körömvágó ollóval a negatívot, hogy át lehessen másolni az alapozásra. Aztán tettestársam lealapozta, én pedig átmásoltam rá a betűket/számokat:
Aztán pedig fekete Hammerite-tal megcsináltam a betűket és végül a keretcsíkot. Ez lett:
Nettó 3 óra volt. Remélem, most egy ideig nem kezd el majd rozsdásodni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése