2018. december 7., péntek

Dobozolás

Ma ment el a konténeres az utolsó lomokkal, úgyhogy most már minden xart be kell csomagolni, ami itt maradt. Egyelőre tűrhetően állunk. A lomtalanítás legfájóbb tárgya ezúttal a párbajtőröm volt, amit kb. 10 éves korom óta cipeltem mindenhova, hogy majd jó lesz valamire, de nyilván nem lesz jó semmire.
A gyerekek ma a Nagyinál alszanak, közben azt a merényletet követtem el, hogy elraktam majdnem az összes játékukat. Ami elöl maradt: a legó, egy doboz tele kis kártyajátékokkal (pl. Bújócska, memory, agytorna, házi készítésű dominó, stb.), illetve a teljes asztaluk az összes rajzfelszereléssel. Ennek elégnek kell lennie másfél nap szórakozásra. 
Ruhát úgy csomagolok, hogy egy heti készlet megy sporttáskába, a maradék zsákba, lesz egy hetem kipakolni. A doboz vagy épp elég lesz, vagy épp nem, holnap kiderül. A függönyöket már leszedtem és kimostam, most száradnak. Még pont két nap van két mosásra, aztán a maradék az szennyes alakban költözik.
Kedvem lenne újraolvasni a Tótékat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése