2020. január 1., szerda

2019

Megfagyott patakocska
2019 nem volt olyan rossz év. Az alábbiak jutnak eszembe nem feltétlenül fontossági sorrendben:

  • beköltöztünk a házunkba, ami kész lett, most már kocsibeállóval együtt
  • beléptem egy írókörbe
  • átúsztam a Balatont
  • kaptam céges autót
  • viszonylag sokat olvastam, mondjuk úgy, hogy életemnek ebben a szakaszában elégedett vagyok a teljesítményemmel
  • elég sokat kirándultam, mondjuk igazi kihívás nem volt benne
  • túl vagyok életem eddigi legnehezebb szerkesztési munkáján, majd mesélek róla, 1,7 millió leütés
  • sokkal jobban beszélek angolul (Toastmasters klub, Speak Academy kurzus)
  • voltam három konferencián is (LEI, UA Day, TEDx LibertyBridge Women), ebből az egyik külföldön
On the other hand:
  • nem bírtam leküzdeni a refluxomat, ami márciusban már két éves lesz (vagy nem? /puppyeyes)
  • nem jelent meg tőlem semmi, pedig
  • nem mentem el a Foo Fighters koncertre, ami hülyeség volt, el kellett volna
  • úgy érzem, kevesebbet találkozom a barátokkal

Meg még nyilván rengeteg dolog, ami most nem jut eszembe. Mindenesetre a 2019 jó volt szerintem. A páros évek mindig rosszabbak szoktak lenni, de hátha most nem. Nagy reményeket fűzök ehhez a 2020-hoz, még úgy is, hogy nekem elég kerek, ami némileg szomorú, de evvan.

Az óévet különleges eseménnyel búcsúztattuk: egy esküvővel, ami az egyik legprofibb volt azok közül, amiken valaha is voltam. Ha pedig az új évben azt fogom csinálni, amit az első nap, akkor kb. egész évben majd:

  • rendet rakok
  • takarítok
  • játszom a kis családdal
  • kirándulok 
  • Hearthstone-ozom
  • olvasgatok
  • sorozatot nézek
Ami kb. stimmel is. Némi munkával vegyítve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése