2020. február 17., hétfő

Picard négy rész után

Eddig nekem nagyon tetszik a Picard. Az intro is mutatja, hogy ez egy kicsit más, mint az eddigiek, úgymond "öregesebb", a szó legjobb értelmében: a sztori érett, megfontolt, sok nosztalgiával és mély gondolatokkal. SPOILER.

A színészi képességeket alapból nem kell vitatni, úgyhogy ennyivel már előrébb vagyunk. Persze a mellékszereplőknek is tudniuk kell asszisztálni Stewartnak, ami szerintem elég jól megy nekik az eddigi négy rész alapján. Kedvencem (nyilván) a könyvolvasó pilóta, Rios. Kicsit mosolyogtam, ahogy összejött a csipet-csapat, de ennyi kalandozófeeling belefér szerintem.
Tetszik a Picard vs. Federation véleménykülönbség is, remélem, ezt majd kifejtik/bővítik is. A negyedik részben pedig nagyon erős volt az a kontraszt a szándék és a jelen állapot között, nagyon jó dramaturgia. Egyetlen ember a legjobb szándékkal is annyit tud elérni, hogy megteremti a lehetőséget. Aztán ha azzal nem, vagy nem úgy élnek, már más kérdés.
Az intro amúgy kevésbé tetszett, amikor először láttam, de most már így négy rész után kezd értelmet nyerni. Ez nem a TNG 8, hanem valóban egy új fejezet, egy olyan történet, amelyhez mi, nézők is megértünk közben.
Várom a folytatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése