2020. június 11., csütörtök

Kifogások

Azért nem írok blogpostot, mert...
...dolgozni kellett, sokat, meg még most is, sőt, most igazán. Elmegy egy kolléganőm, én veszem át tőle a dolgokat, van csinálnivaló bőven, meg közben rábólintottam arra is, hogy scrum master leszek, ami még nagyobb felelősség, lehet, hogy magam alatt vágom az ágat, de az is lehet, hogy valami egészen új oldalamról ismerem meg magamat, majd meglátjuk, de azt csak szeptembertől.
...nyári ruhákat elővenni kellett, és persze közvetlenül azután, hogy eltettem a téli ruhákat, ilyen kaki idő lett, azóta esik és fúj, de meg kellett csinálni, mégiscsak a nyár a kedvenc hónapom, nekem kell lenni a cheerleadernek, és a ruhatár-csere sok meló.
...szamócát szedni kellett az erdőben, mert megeszik előlünk a kirándulók.
...cseresznyét szedni kell, szerintem több mint tíz kilónál tartunk, de még mindig van a fán, csak most esett az eső, de már nagyon feketék, le kéne szedni, nyamm. A férjem megkérdezte, mit csinálunk ennyi cseresznyével, mire mondtam, hogy megesszük. Ő azt mondta, ennyit nem lehet. Mire én: "Watch me."
...olvasni kell, mert nagyon izgalmas a Stormlight Archive 2, végre rendesen összebarátkozott Shallan és Kaladin, yay!
...írni kell, mert jaj-jaj, közeledik a határidő, már megvan, mit szeretnék, de ez tényleg lesz negyvenezer leütés, úgyhogy bele kell húzni.
...mééég írni kell, mert meghívásos buliba is kerültem, ötletem is van, csak még kell egy kis kutatómunka, szerencsére ennek egy kicsit odébb van a határideje.
...videót csinálni kell, mert minden évben csinálok a gyerekeim születésnapjára videót, és most Kistücsöknek kell majd a jövő hétre, és még el se kezdtem, jaj-jaj.
...varrni is kell, mert szeretnék egy kis kézzel készített ajándékot neki.
...nyaralni is kell, mert törlődött a nagyszabású tervünk idénre, és újra kell tervezni, szervezni, kitalálni, hova nem fognak menni más emberek, és közben minden le van már foglalva.

Asszem más most nincs.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése