2021. december 13., hétfő

Expectation vs reality

Idén gondoltam nem LEGO adventi naptárat veszek, mert abból már van három, és azokat is már kétszer újrahasználtuk. Legyen valami különleges, érdekes. A választásom egy bűvészdobozra esett, erre.

Azt gondoltam, hogy nem lesz full csillivilli minőségű, és majd kell egy kicsit segíteni a gyerekeknek, hogy megfejtsék, melyiket hogyan kell használni, de azért a várakozásaimat eléggé alulmúlta az eredmény.

A doboz kinyithatatlan perforációval kezdte a bosszantást, szegény csemetéim simán nem tudták kinyitni az ablakokat. Aztán kiderült, hogy némelyik ablakban nincs ajándék, erre mondtam, hogy biztos szállításkor leesett egy alsó ablakba, majd onnan kivesszük, semmi gond. Aztán megtaláltuk az első olyan ajándékot, amelyiknek nem volt egyáltalán leírása (azt mondjuk hagyjuk is, hogy amelyikben van leírás, az mennyire segíti  a megértést a rossz angolsággal és béna ábrákkal).

Ez a valóság (felszakítottam az egészet, mert meguntam, hogy nem tudják kinyitni):

A játékoknak semmi köze nincs a feltett képekhez. És a méretük is sokkal kisebb - bevallom, arra számítottam, hogy azért kb. használható méretű lesz.

Értem én, hogy nehéz 24 kisméretű trükköt összevakarni, leírással mindennel együtt, de ahhoz képest nem volt annyira olcsó szerintem.

Azért vagyok szomorú, mert amúgy a gyerekek még ezzel a fossal is annyira nagy élvezettel játszanak, mindig mutatják a trükköket, csak ugye széttörnek a gagyiműanyag darabok, elszakadnak a bénán összetett láncszemek, stb. Mennyire jó lenne ez úgy, hogy tényleg azt kapom, amit kértem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése