2022. március 31., csütörtök

Ezmegaz

Belevágtunk egy mini felújításba, a hátsó kis házban elsősorban a vizes részeket kell felújítani. Régi szép emlékek törnek elő fajanszok és csempe vásárlásáról, egyeztetésről, sittről. Szerencsére most sokkal kisebb a volumen és sokkal kevesebb a stressz, hiszen van hol laknunk, és tulajdonképpen ráérünk ezzel (attól eltekintve, hogy percről percre emelkednek az építőanyagok árai), de azért van ügyintézés bőven. 
Kivettem egy nap szabit, hogy végre békében pakolhassak és rendet rakhassak a szobacserék után, mert még mindig halomba állt a pakolnivaló. A könyveket is kicsit elrendeztem jobban, most már csak az ifjúsági regények közül kell eldönteni, hogy melyik U10 és melyik afölötti (külön post lesz, ha minden igaz).
Molyoltunk egy kicsit a kertben is, a vaddisznók kitúrták a tulipánok háromnegyedét, de azért így is jött ki pár, megmetszettük az almákat, és nemsokára beindul a palántaszezon is. Remélem, idén nem lesz májusban fagy, mint tavaly.
Kiolvastam az A Wizard of Earthsea-t, és sajnálom, hogy nem 25 éve tettem ezt, mert most már nem kötött le egyáltalán. Most nekiugrottam a Murderbot Diaries-nek ajánlásra, azt jobban élvezem, de azért van pár morognivalóm ezzel is. Mostanában nem találok olyan olvasnivalót, ami igazán betalálna. Valószínűleg bennem van a hiba, kérgesedik a lelkem.
Legyen jövő hétfő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése