2022. április 7., csütörtök

Megint röviden

Megvolt a választás, elvittük a gyerekeket, mert nem tudtuk volna hova tenni őket, úgyhogy láttak ilyet is. Esett hó, jól kiélveztük azt a 2-3 órát, amíg még megmaradt, építettünk hóembert, délutánra összedőlt. Aztán kitavaszodott, nyílnak a random réti virágok a kertben, virágba borultak a fák, döngicsélnek a méhecskék, megjelentek az első katicák, a kislányom csinált egy pohár alá bodobácsfalut. Jártunk a Sas-hegyen kökörcsintúrán, lehet, hogy megérne egy külön postot, tök jó volt. Jártunk a Hármashatár-hegyen a családdal, aztán most kollégákkal is mentem, úgy tűnik, ez a hegymászás hónapja. Készülünk a Húsvétra. A héten kétszer is voltam az irodában, néha nem értem, régen hogy lehetett mindennap bemenni, tök sok energia és utazás. Befejeztük a Snowpiercert és a Peaky Blinderst, mindkettő tetszett, most egy kis hiátus állt be a néznivalóban. Ültettem muskátlit balkonládába, majd meglátjuk, mennyire bírják nálunk. Sok a munka, és néha eléggé lelomboz, hogy vannak emberek, akik nem olvasnak e-mailt és/vagy nem képesek harmadikra se megjegyezni dolgokat (nem a saját csapatomról van szó). Találkoztam új arcokkal az írókörben, és tök jó volt. Olvasom a Murderbot Diaries-t. Néha elgondolkodom, hogy mit csinálhatnék, ami hasznosabb annál, amit most csinálok. Sütit sütök a kollégáknak irodanapon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése