2022. április 17., vasárnap

Kis szünet

Talán kezdem kialudni magam. Festettünk műanyag tojást, aztán festettünk papírtojást, aztán festettünk igazi tojást, közben gyöngyöztünk ajtódíszt, festettem lépcsőfokokat, ültettem virágokat, kirándultunk, közben jól megáztunk, sorozatot néztünk, Scrabble-ztünk (ja, mert másodjára is végigjátszottuk a Jaws of the Lion-t, azt nemtom mondtam-e), matekoztunk, házi feladatoztunk, bontottam Voyage to the Sunken City pakkokat, és még dekket is alkottam - szóval mindent is csináltunk, és még visszavan a hétfő.

Kéne még palántázni, kerítést festeni, hátsó házat kipakolni, tengerimalackuckót készíteni, pályázatra írni, mert még ötlet is van, meg kiolvasni a könyvet, amit olvasok, meg rendesen megtanulni supportot játszani LoL-ban, meg lefordítani a Heart of Glorm szabálykönyvet, meg még egy csomó mindent, ami most nem jut eszembe.

Néha kell ez a kis szünet. Feltölti az embert.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése