2022. szeptember 1., csütörtök

Címszavakban

Elkezdődött a suli. Én amúgy szeretem a könyv- és füzetbekötést, kövezzetek meg. Amikor az évnyitón bevonultak a kis elsősök, azt megkönnyeztem, ezért is elnézést kérek. Mindenesetre elkezdődött a buli, én meg sokat leszek otthon egyedül. Az még vitatott, hogy ez jó-e.

Nem volt időm elmenni fodrászhoz, úgyhogy végül otthon vágtuk le a hajam. Amúgy jó lett, de a legjobb, hogy most már nincs ott a loncs a végén. 

A House of the Dragon szerintem nem jó. Ezt lehet kifejtem majd bővebben is, de nem most. A Top Gun: Maverick viszont nagyon jó. Lehet, hogy ezt is. 

Sok a dolog, keveset alszom, nem bírok az autóban olvasni rendesen, mert xarakodik az Android Auto, kéne egy nekem való számítógépes játék, amibe bele lehet feledkezni, de kéne tolni tovább az álmokat, mindig előveszem a teendőket, és körbevesznek a munkaasztalon, aztán ott maradnak, mint Démoklész kardja, hogy amúgy ezt is kéne csinálnod, háháá. 

Meg be kellett húzni a huzatba a takarót, mert hajnalban hideg van.

Ja, és elrontottam a vasalómat, ráégettem egy rávarrót, full béna. Még próbálom kapargatni, de gyanús.

Ezek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése