2022. szeptember 17., szombat

Megcsináltuk

Amíg nem állítunk magunk elé olyan kihívást, amit nem biztos, hogy meg tudunk csinálni, addig nem tudjuk, mire vagyunk képesek rovat.

Megcsináltam a Crazy5K versenyt, nem volt könnyű, de amikor kijöttem, mentem volna még (nyilván dolgozott az adrenalin). Jópofa volt, azt hittem, a futás lesz a legnehezebb rész, de végül a magas csúszda volt, azon megtorpantam pár másodpercre. Futni egész sokat futottam, és meg voltam elégedve magammal.


Hárman futottunk egyébként a kis családdal, Pindúrtündér még pici hozzá, de mi többiek megcsináltuk.

Külön köszönet a kollégáknak, akik vonzóvá teszik az efféle achievementeket.

UPDATE: azt elfelejtettem hozzátenni azoknak, akik számára nem világos... Én nem tudok futni. Sem a térdem, sem a technikám nem jó hozzá, meg miegyéb. Soha életemben nem futottam 2,5 km-nél többet, azt is utoljára a középsuliban. És akkor is utáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése