2012. augusztus 16., csütörtök

Depleted

Az alábbi morgásaim vannak mostanában:
1. Az Abraham Lincoln: Vampire Hunter forgatókönyvíróját le kéne lőni. A vágót is.
2. Mindenki volt már Európán kívül, csak én nem.
3. Kezd vége lenni a nyárnak.
4. Lelőtték Montgomery-t a Castle harmadik szezon végén.
5. Nincs időm readert olvasni, és csak simán "mark as read"-olom a dolgokat.
6. Júliusban be akartam jelentkezni időpontra, megmondták, hogy hívjam vissza őket augusztus közepén, tegnap felhívtam őket, erre megmondták, hogy hívjam vissza őket szeptember közepén.
7. Nem lehet kapni értelmes szoknyát.
8. A dolgok nem csinálják meg magukat helyettem.
9. Nehéz felkelni reggel.

De a hétvégén feltöltődhetek: vár Szárszó!

1 megjegyzés:

  1. Ebben a vámpírvadászos filmben, csak a fejemet kapkodtam. Egyszerűen nem értettem mi-miért történik. Feltűntek a semmiből NPC-k, mondtak valami ordas nagy okosságot, aztán leléptek. A főszereplő néha papucs volt, néha meg felkeményedett mint a Tarzan sarka. Tette mindezt átmenet nélkül, nagyjából úgy, ahogy a dolgot történtek a filmben. Van egy összeesküvés elméletem, hogy Hollywoodban tizenéves fiatalokat alkalmaznak forgatókönyv írásra, majd a vágót megpörgetik bekötött szemmel, a kezébe adnak egy ollót, a filmtekercset, és addig ütik, amíg készen nem lesz a film.

    VálaszTörlés