2012. augusztus 2., csütörtök

Drukkolás nemdrukkolással

Néha csodálatosan egyszerűvé válik az élet: munka, strandolás, olimpianézés, sorozatnézés, evés, alvás, újra.  Ami az olimpiát illeti, kifejlesztettem a drukkolás nemdrukkolással módszerét. Megfigyeltem ugyanis, hogy ha drukkolok egy magyar sportolónak vagy csapatnak, akkor ők tuti vesztenek (mint pl. szegény Ungvári Miklós). Úgyhogy azt csinálom, hogy nézem a versenyt, és minden igyekezetemmel nem drukkolok senkinek (nyilván ugye az se lenne jó, ha az ellenfélnek drukkolnék, mert az még véletlenül bejönne). És ha tényleg szívből nem drukkolok senkinek, akkor Gyurta Dani érinti meg először a falat. Működik a módszer!
Azt viszont nem értem, hogy miért kell egy éppen világrekordot felállított, aranyérmet szerzett és rettenetesen kifulladt sportoló orra alá dugni egy mikrofont, és ostobaságokat kérdezni tőle, mikor még levegőt is alig kap. Miért nem lehet akkor megkérdezni tőle ezeket, mikor már lehetősége volt szusszanni valamint felfogni, mi történt vele?

2 megjegyzés:

  1. Csak nekem tűnt úgy, hogy Egerszegi Krisztiánt mondott szegény? :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem mindenkivel készítettek ilyen exkluzív interjút közvetlenül a szereplése után, függetlenül attól, mennyire hajtotta ki magát, vagy hogyan szerepelt.
    Ezzel talán hozzáadnak valamit a közvetítéshez, és hazánk fiai mindenkinél előbb tudják meg, hogy mit érzett szereplés közben a sportoló. Aztán persze nyugis körülmények között újra el kell mondania gyakorlatilag ugyanazt. :)

    Szerintem azért elég jól nyilatkozott ott a medencce szélén, és (kövezzenek meg ezért) nekem tetszett a villáminterjú.

    VálaszTörlés