2012. augusztus 3., péntek

Elengedni a gyeplőt

Tegnap megjelent egy újabb kritika a könyvemhez (köszönöm!), és rájöttem, hogy már elengedtem. Mármint a könyvet. Most olyan távolinak tűnik, mintha nem is én írtam volna. Félreértés ne essék, nem le- vagy megtagadni akarom, csak elértem abba a lelkiállapotba, amikor már nem szeretném görcsösen, hogy mindenkinek tetsszen a világon.
Nem tudom, hogy ez jó-e, vagy rossz. Rossz azért, mert elvesztettem a lelkesedésemet, legalábbis azt a félét, amelyik a megjelenés környékén fogott el, jó azért viszont, mert ez így egészséges, különben egy író sosem tudna új alkotásba fogni.
Más kérdés, hogy én most nem fogtam bele semmibe (illetve abbahagytam). Okok vannak, tervek nincsenek. Azt hiszem, most már megvárom a nyár végét ezzel.

+designt kell váltanom a blogon, mert másnak is megtetszettek a madarak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése