2015. október 15., csütörtök

Egyensúlyban

Szóval a Balance c. előadás a Fővárosi Nagycirkuszban kiváló volt. Már eleve a plakát megragadja az embert, elég menő a három fickó - és élőben még többet tudtak.
Eredetileg azt hittem, hogy ez olyan performance jellegűbb valami lesz, egy vagy két csapattal, de igazából hagyományos cirkuszi műsor volt állatokkal és bohóccal és akrobatákkal, sok különböző országból. Ami nem baj. Mondjuk jobban szeretem az olyan cirkuszi előadásokat, ahol csak akrobaták vannak, de itt egyedül a macskás néni zavart, az annyira kilógott a többi előadásból mind minőségre, mind jellegre, hogy ki kellett volna hagyni szerintem - főleg úgy, hogy a szám vége az, hogy leleplez egy oroszlánt, ami nem akkora látványosság, ha a szünet után jön hat...
A bohócokat általában nem kedvelem annyira, mert erőltetettek, és csak a gyerekek nem tudják, hogy az a szerepük, hogy ne lásd a díszletrendezést... Ezzel a premisszával azt mondhatom, ez a Pascal nevű bohóc a legjobb, akit eddig valaha láttam. Szellemes volt mind a három száma, nevettem rajta tényleg.
A fő látványosság persze továbbra is az akrobaták nekem. A kolumbiaiak zárták keretbe a műsort, első és utolsó számmal, mindkettő lélegzetelállító volt a biztosítókötél nélkül.
A magyarok is tetszettek nagyon, őket már láttam korábban. A plakátfiúk zseniálisak voltak, és a többiek is, akiket most itt nem részletezek.
Nem tudom, mi lehetett szombat délután, de majdnem minden csapat hibázott egyet. Ami előfordul, és a közönség jó fej volt nagyon, nem csalódott, várta a következő produkciót. Viszont ami mindenképp említésre méltó és részemről le a kalappal, hogy a plakátfiúknál volt egy nagyon nehéz jelenet, amikor az erős srác egy székről kézen kitartotta a picit, és hátra lement térdből a támla mögé teljesen, majd amikor visszaemelkedett volna, valami nem sikerült, abbahagyták. Ezek után intett a zenekarnak, hogy kezdjék elölről a számot, és megcsinálta még egyszer, ezúttal sikerült! Iszonyú nagy tapsot kapott, nem véletlenül. Ő volt az egyetlen, aki ismételt.
Kiválóan szórakoztam, csak a perec maradt ki az élményből.

Ja, és van egy jegyem szombatra, szóljon, ha valakinek kell...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése