2018. március 17., szombat

Nyugat + zombik + kozmetika

Amúgy meg kivételesen eljutottam kozmetikushoz - de csak újhoz, mert ahova járni szoktam, az munka után úgy be van táblázva, hogy két hétre előre kell időpontot kérni. Szóval újfent ismerkedés valakivel, sintérségi faktor megállapítása, miegyéb.
Túléltem a helyzetet, mentem ki a váróba, vettem a cipőmet, és akkor már volt időm kicsit körülnézni. Az ilyen várókban általában két hónappal azelőtti Nők Lapja vagy Cosmopolitan vagy ilyesmi újság szokott lenni - itt az asztalon meghökkenve láttam a Nyugat + zombikat. Nekem sajnos nincs meg, pedig többször meg akartam venni, és már a kalapozás fázisban is tetszett az ötlet, úgyhogy kézbe vettem, lapozgatni kezdtem. Aztán gondoltam, csak megkérdezem, mi a fenét keres egy kozmetika várójában ez a könyv.
- Az Olivér miatt - jött a válasz. - A kisebbik öcsém.
Menő?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése