2018. március 19., hétfő

Régi mozik hangulata


Ez a váró egyik asztala
Hétvégén időutaztam abba az érába, ahol a mozik még nem többtermesek voltak, nem csócsált mindenki popcornt és szürcsölt jó hangosan kólát közben, a várakozás perceiben mindenki halkan beszélgetett egy kellemes helyen, és a film hanghatásaiba nem rengett bele a gyomrom. Sőt, a jegyeladó néni az egyik vendég után hozta a sapkáját, ami szintén emberi, kedves dolog, és erősítette bennem, hogy ez egy jó hely.
A szentendrei moziról beszélek, ahol tipikusan művészfilmeket adnak, de azért az aktuális slágerfilmeket is vetítik. A Tomb Raidert láttam amúgy, jó volt (mondom ezt úgy, hogy nincs 100 óra játékidő mögöttem). Nyilván bele lehetne kötni egy-két helyen, de én azt kaptam, amit vártam. A csaj teljesen hiteles (a hátán az izmok!), a csavar érdekes, a látvány hozza az elvártat, és ha azt hiszed, hogy a trailerben lelőttek mindent, akkor mondom: nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése