2018. június 25., hétfő

Hagatha iz dead

Közben az utóbbi idők egyik legkomolyabb sikerélménye, hogy a Witchwood megjelenése óta (április 12) több-kevesebb lelkesedéssel próbálgatott PvE contentet befejeztem.
Már majdnem abbahagytam a Hearthstone-t egyébként, borzasztóan elegem van abból, hogy nem nerfelik a Gul'dan death knightot.

Viszont szerencsére jött a Witchwood, és benne ez a kiváló kis adventure, ami deckbuilding alapokon nyugszik: kiválasztasz egy hőst, kezdesz 10 lappal, és összesen 8 encounter alatt kell felépítened egy ütős paklit kincsekkel, hármanként választott lapokkal, és úgy legyőzni az ellenfeleket. És ha sikerült az egyik hőssel legyőzni mind a 8 ellenfelet, akkor a többivel is le kell, és ha sikerült mind a 4 hőssel, akkor még hátravan maga Hagatha, a csaló piszok banya, akit nem lehet legyőzni.

Aztán tegnap sikerült.
A győzelemnek több kulcsa is volt:
1. Hunterrel indultam neki a dolognak, ezért minionok voltak bőven.
2. Azt a treasure-t választottam, amelyiktől minden kör első spellje kétszer sül el. Ez jól jött a brutál állatoknál, amikor az Assassinate egyszerre két ellenfelet ölt meg. És további hasznok, mint például amikor kijátszottam az Call of the Wild-ot, és 6 miniont kaptam.
3. A kulmináció ott volt, amikor kijátszottam egy Blingtron 5000-t, és Hagatha kapott egy olyan fegyvert (Charged Hammer), amelynek a deathrattle-je lecserélte a hero powerjét, és így nem kapott többett spellt.
4. Az is igencsak segített, hogy a rogue-től kaptam egy fegyvert (Spectral Cutlass), ami eleve lifesteal, és durability-t kap, ha más kasztból játszom ki lapot (kb. mindig). Ez ingyen két gyógyulás volt minden körben.
5. Gyógyulásnak az a treasure se volt utolsó, hogy mindenki 2-t gyógyul kör végén, minionok is, én is.
6. Végül úgy csináltam, hogy a hunterrel indultam, aztán jött a mage, és a rugóval fejeztem be a játékot, mert az ő képessége értelmetlenül erős, mindig visszajöttek a polymorph-ok és assassinate-ek. Ki se játszottam a warriort.

Úgyhogy /flex.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése