2018. június 15., péntek

Kisvárosom ftw

Minap mentem kicsi lányommal vásárolni a közelünkben lévő Zöldség-Gyümölcs Mini Plázába, ami egy nagyon jó minőségű zöldséges bolt, általában a helybeli termelőktől szedik össze a gyümölcsöt, zöldséget (nyilván nem a banánt), és olyan különlegességeket is be tudnak szerezni, mint pl. a rebarbara.
A vásárlásom összege 1950 Ft volt. Adtam egy kétezrest a pénztárosnak, és mondtam, hogy "jó lesz". A továbbiakban nem gondoltam pénzzel foglalkozni, a kislányom kezébe nyomtam egy uborkát, hogy fontosnak érezze magát, a többi cuccot a szatyorba csomagoltam.
Erre egyszer csak nézem, hogy tartja felém a kezét, benne az 50 Ft visszajáró. Ellentmondást nem tűrően a kezembe nyomta, és hozzátette:
- Tegye el a kislánynak.

Ez tökre meghatott. Én még ilyennel nem találkoztam, hogy valaki visszaadta volna a borravalót. Jó helyen lakom. És erre még egy bizonyíték, hogy nálunk pár nap alatt kijavították az összes kátyút (egy-két hete történt, egyik nap még csak be volt jelölve neonnarancssárgával, másik nap már ki volt vágva négyzet alakúra az aszfalt, harmadik nap pedig már lehetett rajta menni hazafelé). Kisvárosom ftw!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése