2018. június 28., csütörtök

It's Magick!

Ja, és nemrég végre befejeztük a Magicka c. játékot is, ami szintén nagy sikerélmény. Főleg úgy, hogy anno, mikor kijött 2011-ben, és nagy élvezettel vetettük magunkat bele a játékba, egy idő után túl béna voltam, és a friendly fire már inkább bosszantott mint nevettetett, és persze nem is találtunk meg sok magick-et, így elég nehezen jutottunk előre, és egy ponton, amikor a várban Fafnir felé kell menni, és jön rengeteg törpe meg beholder egy viszonylag szűk folyosón, és át tudnak teleportálni a shielden, na ott abbahagytuk.
Illetve én feladtam. Úgy éreztem, hogy a befektetett energia nem hozza vissza az élvezeti értéket.
Nemrég elővettük újra, mert épp nem volt mit játszani együtt, és azért mindig piszkálta a csőrünket, hogy nem sikerült befejezni, úgyhogy újult erővel belevetettük magunkat, ezúttal felfedeztük a jó kis varázslatokat, és nem első próbálkozásra, de túljutottunk a hülye folyosón. Onnan pedig már ugye nem volt megállás, elementálok garmadáját idéztem, ujjam a QFQFASS-re görbült, és olyan gyorsan tudtam éleszteni, mint senki más. Ja, és a specialitásom a pajzs, boost, majd a pajzson kívülre egy jó kis ESF bomba.
Szóval ez is megvolt, lesz folytatás, mert megvettük a második részt is.
Ja, amúgy a játékról a véleményem az, hogy nagyon egyszerű grafikával lehet nagyon jó játékot készíteni. Egyszerűségében nagyszerű mechanizmus, vicces történet, és csak multiplayerben élvezetes. És kihívás is, szóval nem csak úgy végigrohan az ember.
A töltőképernyők artworkje pedig önmagában megérne egy albumot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése