2018. november 9., péntek

Jövőbeli háztervező füzet

Amúgy ahogy kezdünk összecsomagolni, de még van idő, szelektálunk is. Három csoport van (mármint azon kívül, amit magunkkal viszünk költözéskor):
1. Értékes dolog, csak nekünk nem kell már --> eladni
2. Nem annyira értékes vagy eléggé használt dolog --> adományozás az Anyák az Anyákért Alapítványnak
3. Értéktelen vagy nagyon használt dolog --> lomtalanítás

Ennek a szelektálásnak kapcsán találtam meg például régi, kézzel írott papírlevelezéseket, egyetemi tankönyveket, sőt, megtaláltam azt a kis füzetet is, amelyet apukám adott öt évesen, és kapcsos zárójeles feladatokat oldottam meg benne (poén volt összehasonlítani a kisfiam füzetével), és az első naplómat is, 1991-ből:
Ja, és kiderült, hogy már tizenegy évesen is házakkal foglalkoztam, mert volt egy "jövőbeli háztervező füzetem", amelyben fura alakú alaprajzokat osztottam be szobákra, és azt adtam el a családtagjaimnak (amúgy emlékszem is rá, ugyanilyen divattervező füzetem is volt, de valahogy a házak jobban mentek. :)

Személyes kedvencem a vállfa-ház, de a füzet tele van. Kb. 64 oldal. És nincs két egyforma közte.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése