2019. február 28., csütörtök

Figyelmesség

Szóval a héten kicsit dögrováson vagyok, kedden még home office-ban is voltam, hogy egy kicsit összeszedjem magam - ami már önmagában menő, hogy ahol dolgozom, ott ilyesmi megengedhető, amikor valóban szükség van rá.
Aznap este 6-7 körül ismeretlen számról hívtak. Felvettem, a cégünk egyik recepciósa volt, hogy rendeltem kaját, és nem jöttem érte, és ott van a recepción, és meg fog romlani, mert tejfölös, és érte tudok-e menni, vagy megengedem-e, hogy betegye a céges konyha hűtőjébe.
Szóval valaki, akinek ez egyáltalán nem feladata, látta, hogy ottmaradt egy kaja, kinézett az address bookból, vette a fáradságot, hogy felhívjon, és utána felcimkézte a kajámat, és betette a hűtőbe.
Ez aztán a figyelmesség.
Ennek tetejébe ma megyek le a rendelt kajámért, és realizálom, hogy valójában tegnapra rendeltem, hogy majd ma megeszem, csak mára nem találtam semmi értelmeset (amúgy Cityfoodnál rendelek, spórolásból, jól főznek, a kis adag nekem tökéletesen elég, és mindig megjön időben, és lehet online fizetni). És persze már nem volt a recepción a kajám, hanem a hűtőben, kérdezés nélkül.
Kedvelem azokat az embereket, akik odafigyelnek a környezetükre, és nemcsak azokat a feladatokat látják el, amelyeket muszáj / direktben nekik van allokálva.
/raisehat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése