2022. július 4., hétfő

Meleg

Július lett. Júniusban elveszett a mojóm, nem tudok írni, Hearthstone Battlegrounds-oztam helyette, de azt is minek. Remélem, júliusban visszajön. Kicsit nehéz úgy dolgozni, hogy közben otthon vannak a gyerekek, de felerészben nyilván azért, mert bűntudatom van, hogy nem foglalkozom velük, nem töltjük tartalmasabban a napokat. Néha próbálok visszaemlékezni, mi miket csináltunk a vakáció alatt, de ugye csaltunk, mert nyári táboroztunk egész nyáron, hiszen mi csináltuk, tök jó volt. 

Pénteken voltunk a Minipoliszban, van új állomás, a Budapest Airport, ami pont kapóra jött, mert így meg tudtam mutatni, mi lesz, amikor megyünk a reptérre három hét múlva. A többi állomás majdnem ugyanaz volt, mint mikor legutóbb ott jártunk, de azért élveztük, és szerencsére nem voltak sokan. Sőt, a belvárosi parkolás is tűrhetően ment, előre kinéztem parkolóházakat, de nem volt rá szükség. A légkondi azért nem tudta annyira befújni a helyet, meleg volt nagyon.

Szombaton csúszdáztunk a Rukkel-tónál, tök jó volt, van pár, amivel nem vagyok kompatibilis, de a többi szuper volt. A kanyargós csúszda mindig a révfülöpit juttatja eszembe, nosztalgia, nosztalgia. Van egy új csúszda is, 120 cm vállmagasság a minimum, Pindúrtündér nem jöhetett, picit csalódott volt, de elfogadta - aztán persze láttam két kisfiút, akik együtt le akartak menni, a felügyelősrác rájuk szólt, hogy túl kicsik, menjenek le, mire jöttek a szüleik, hogy csúsztak már máshol, és hogy mehetnek. Mondtam, hogy de 120 centi vállmagasság a minimum, mire mondták, hogy de ők vannak 120 centi magasak, már 130-ak is. Mire mondtam, hogy nem, a vállmagasságnak kell annyinak lennie, mire mondták, hogy jó, akkor 140 centisek. Értem én, hogy ők szeretnék leszarni a szabályokat és felelőtlenül hagyni, hogy a gyerekeik lecsússzanak, és nyilván a végén nem történt semmi baj, ami részben őket igazolná, csak mégsem. És nekik áll feljebb, hogy micsoda bunkó vagyok. Ilyenkor megy el a kedvem attól, hogy embereknek segítsek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése