2011. április 13., szerda

Link-ség

A blogomat ugyan átköltöztettem az írói honlapomról, de azért a statisztikák érdekeltek, már csak az összehasonlítás miatt is. Ezért tegnap vettem a fáradságot, és átböngésztem Google Analyticsben a látogatásaimat, illetve hogy honnan érkeztek meg az indiramyles.hu-ra a gyanútlan áldozatok.
Hát ez valami eszméletlen jó élmény volt! Pár állandó linket persze pontosan tud az ember (ezeket majd meg is kérem, hogy módosítsanak), de az igazi élményt az jelentette, mikor rábukkantam egy-egy olyan oldalra, ahol csak egyszer említettek meg, jó eséllyel ismeretlen emberek. Példának álljon itt egy tavaly augusztusban utoljára frissített oldalról egy 2008-as bejegyzés:
"Nemrég kezdődött (újrakezdődött) blogolós életem napfénnyel szövi át Indira Myles. Csak most találtam rá, és a versek iránti tiszteletem arra kötelez, hogy ezt az élményt megosszam mindenkivel."
Vow. Az embernek tisztára feldobja a napját.
Lehet, hogy a verseimet is átköltöztetem ide...

2 megjegyzés:

  1. srődinger matskájával beszélgettem valamelyik nap, és ezt mutatta:
    http://www.blogpatrol.com/

    VálaszTörlés
  2. Jaja van egy pár ilyen, szerencsére úgy néz ki, blogspotnak van saját beépített. :) Már nézegetem is, de azért adok egy hónapot, hogy mindenki idetaláljon...

    VálaszTörlés