2011. április 26., kedd

Tojások, macskák, galambok

A hétvégén eszméletlenül sokat pihentem, egy-két délutáni szunyókálással is tarkítva. De azért nem lazsáltam teljes mértékben. Egyrészt befejeztem az általam szerkesztett könyv első átnézését, másrészt megalkottam (pontosabban alkottuk, J anyukájával) ezeket:
2011 húsvéti tojglik

 Vasárnap délután pedig Szentendrén sétáltunk egyet. Azt eddig is tudtam, hogy ez a város nagyon szép, de azt nem, hogy a belsőváros ennyire meditterrán. Volt minden: burukkoló galambok egy galambdúcon, cicák mindenhol, göcsörtös, ezeréves fák és ellenkezőleg, gyönyörű, virágba borult fák, sikátorok, templomok, teraszok, szőlő és kis kőlépcsők, korláttal és kilátással. Teljesen beleszeretős.
Dunai látkép

Macskusz

Udvarlás

Idétlen fa, amelynek a virágai a törzséből nőnek

Teraszok

Kis kőlépcső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése