2011. július 18., hétfő

(A)karattyolás

Megérkeztem, és becsszó, most egy darabig nem megyek sehova. Balatonakarattya számokban:
Résztvevők: átlagosan 13 fő
Nyaralással töltött napok száma: 9
Strandbelépő: 400 Ft per nap
Balaton hőmérséklete: 23-26 fok
Levegő hőmérséklete: 26-36 fok
Elfogyasztott lángosok száma általam: 4
Elfogyasztott fagyigombóc: 18
A "tábor" területén összesen elfogyasztott sör: kb. 210 doboz
Tömény: összesen kb. 20 liter, amelyből jómagam a tequila, vodka és bacardi pusztításában segédkeztem
Egyéb: ~6 üveg bor és 2 üveg krémlikőr (ez utóbbit teljesen egyedül vállaltam és teljesítettem)

Tapasztalatok, élmények:
Sterling-motor
1. Megtudtam, mi az a Sterling-motor, és láttam saját szememmel egy házi készítésű ilyet, nagyon menő volt! Kb. úgy nézett ki, mint a kép jobbra, csak a kerék is ezüstszínű volt. Egyetlen bögre forró tea is simán meghajtja, de a másik lehetőség az volt, hogy jeget tettünk a tetejére. Jég ugyanis mindig volt. Ugye.
2. Izgultam én is a Kékszalagon résztvevő barátokért, és néztük a Magaspartról a vitorlásokat Fűzfőnél fordulni.
3. Vezettem dízeles VW Passatot és benzines VW Golf kombit. Ez utóbbi magasan vezeti az eddigi toplistát. Dízeles autót viszont nem kérek.
4. Egyik barátnak lecsúszott az ujjáról a jegygyűrűje, és azt kerestük a derékig érő vízben órákon át. Mire bevillantak nekem a régi gyerekkori emlékek a strandon mászkáló fémdetektoros fickókról, akik a német turisták által otthagyott aranyból gazdagodtak meg, és mondtam, hogy keresni kéne ilyet. Azt mondjuk nem gondoltam, hogy van is. Azt sem, hogy megfogadják a tanácsomat/ötletemet. Azt meg főleg nem, hogy ezáltal megkerül a gyűrű!
5. Megtapasztaltam, hogy a vodka legjobb beviteli módja a bodzás vodka névre hallgat, valamint megtanultam a megfelelő arányokat.
6. A technika vívmányaitól elaléltam, amikor is júli 12-én bekapcsoltam KK névre hallgató Kindle-m wifijét, és kb. 3 másodperc alatt töltődött le rá a rég várt A Dance with Dragons, amelyet nyaralás előtt jól megrendeltem az Amazonon elővételben... (amúgy eddig nagyon tetszik)
7. Megtudtam, hogy a Ha volna két életem című híres Piramis-szám vinnyogva röhögőssé válik (kiváltképp picit ittasan), ha minden "életem" szót kicserélünk "végbelem"-re... Tökéletesen passzol, viszont naggyon meleg.
8. Rá kellett döbbennem, hogy a telefonom csengőhangjaként is beállított 3 Doors Down-szám, a Kryptonite örök életre a CDP-re fog emlékeztetni, az ottani guitar hero- és csocsópartikra, a sok játékra, nevetésre, a kollégákra, a csapatra, a karácsonyi quizekre, a Táltos Paripám 2 alámondásra, és a sok-sok élményre, amelyektől néha nagyon elfancsalodik a szívem, mikor nosztalgiázós hangulatban vagyok.
9. Megállapítottam, hogy ha gyakorolnék, nem is lennék nagyon rossz röplabdában. És a hét végére már nem is fájt annyira, mikor a labda megérkezett az alkaromra.

Amúgy nem igazán tudok beszámolni több érdekességről: napjaim alvással, strandolással, barnulással, röplabdázással, fagyi- és lángosevéssel, jégkásaivással, beszélgetéssel, nevetéssel, olvasással, bográcsban főzött fincsi kajákkal és italozással teltek. Kipihentem magam, kellett is. Most egy közepes sebességű, kapacitásom határait nem feszegető, de aktív hajtási időszakot szeretnék, köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése