2011. július 29., péntek

Moziiskola

Azt hiszem, valamikor az egyetemen szoktam rá, hogy ne jegyezzem meg a könyveket sokáig, amiket olvasok. Annyira sok könyvet kellett elolvasni félévről félévre, hogy az agyam a vizsgák után törölte az adatokat, hogy képes legyen befogadni az újat. Valahogy így vagyok azóta a filmekkel is: szívesen és sokat fogyasztok (kivéve horror/thriller), de elég gyatrán emlékszem rájuk az évek távolából. Egy filmet szerencsére könnyebb újranézni, mint egy könyvet újraolvasni, de még így is rosszul állok.
Lényeg a lényeg: a rövidtávú memóriám elég jó, a hosszútávúval viszont akadnak gondok. Számokat simán megjegyzek (ki tudja még rajtam kívül a személyi igazolványszámát, bankszámlaszámát és az adóazonosító jelét kívülről? :), de rendszeresen elvérzem, amikor filmes quizekre kerül sor. Egyedül a "színész felismerése csak száj alapján" quizben arattam, de az egy másik téma.

Ennek ellenére tetszett a Cinema City "nyári iskola" című kezdeményezése, amely most már harmadik hete tart. A dolog reklámja szerintem szörnyű, viszont magát a játékot és a megvalósítást is jónak tartom. Vannak fix nyeremények is (üdítő, popcorn stb.), és persze főnyeremény. Gondoltam, kipróbálom, mit tudok.
Az első héten fantasy film volt a tematika, és az agyam szétdurrant, hogy mindig 9/10-et értem el, holott elvileg ennek kellett volna a legjobban mennie. A második héten a magyar film kategóriában esélyem sem volt, egyrészt sok régi kimaradt, másrészt az új romantikusokat is kihagytam.
Most, a harmadik héten viszont animációs film a téma. Na, pont ennél nem gondoltam volna, hogy ennyire menni fog, de negyedik próbálkozásra hoztam a telitalálatot, és nyertem egy gyerekpólót! Hell yea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése