2012. július 15., vasárnap

Hangulatok

Miután visszaértem és leültem a gépem elé, jöttem rá, hogy akár posztolhattam volna a Balaton partjáról is... Nah, majd legközelebb. Nem vagyok én még ennyire onlány...

Mindenesetre a lényeg, hogy bár az idő lassan elromlott, még pont elcsíptük a nyaralható meleg végét. Napozás, lángos, főtt kukorica, jégkása, kékre festett nyelv, finom meleg Balaton, labdázás, olvasás, Bacardi-cola, YMCA-re nevetés, Shakirára táncolás, sátorban esőkopogás hallgatás, bográcsozás, palacsintaevés, grillezés, beszélgetés... Hangulatok.

Van egy ügyes kis program, amellyel hangulat-bélyegeket lehet készíteni a telefonommal. Az a neve, hogy Instagram (persze újszülöttnek minden vicc új - nyilván rajtam kívül mindenki ismerte már), és egyelőre csak tanulgatom használni, de már így is tetszik. Igazából csalás, mert az olyan dilettánsok, mint én is egész értelmezhető képet tudnak csinálni vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése