2012. július 2., hétfő

Akartam írni

Először akartam írni arról, hogy kimenekültünk Leányfalura a melegből, és bár ott is meleg van, azért elviselhetőbb a fák hűvösében, és ha úgy alakul, akkor egy ültő helyemben meg tudok enni egy fél kiló meggyet egy fél kiló cseresznyével... aztán mesélni akartam az EB-ről és arról, hogy miért nem igazán furcsa, ha egy lány focit néz, főleg manapság... meg akartam írni arról is, hogy milyen tréningeken veszek épp részt (múlt héten megokosodtam a LEAN alapelveiből és a scrum elképzelésből, ma pedig épp egy ASE tréningről jövök, ami korábban azért volt ASE, mert asse' tudtam, miaz, de most már tudom, hogy agilis szoftvermérnök leszek (szegény világ!), viszont a sok tréningtől semmi időm nincs napközben, és nem tudok odafigyelni azokra a dolgokra, amelyekre szeretnék... meg aztán az is volt, hogy engedélyezték az adatcsomagot a telefonomon, úgyhogy elindultam a lejtőn a végzetem felé, tudniillik hogy lehet, hogy még a végén én is non-stop onlány leszek... és most, hogy nem úszhatom át a Balatont, pedzegetem a gondolatot, hogy kipróbálom, emlékszem-e a tizensok évvel ezelőtti biciklizésekre (meg persze a térdem emlékszik-e)... különben meg a hétvégén esküvőn voltam Sopronban, és nagyon tetszett, hogy a nyitótánc helyett párcserélős ír keringőt kellett táncolnia mindenkinek, és rájöttem, hogy én még mindig tökre szeretek táncolni, és még mindig felismerem egy dalról, hogy milyen lépés dukál rá... meg amúgy még adós vagyok a regényemmel kapcsolatos legfrissebb apróságokkal is, minthogy a Skócia előtti pénteken Pécsen beszélgettem a többiekkel és Gödri Bulcsúval, a távollétemben pedig az Írószövetség SF szakosztályán tartottak Zenit-estet, ahol az én regényem is terítékre került, plusz kaptam újabb kritikákat is, amelyekből van mit hasznosítani... és még azt is akartam mondani, hogy töröltem az iwiwes felhasználómat, pedig a kezdetektől rajta voltam... plusz a hagyományos versemet is megírtam, fel is akartam tenni istenbizony, huszonhatodikán, de szar lett... ja, és pénteken újra kellett értékelnem az életemet, a világmindenséget, meg minden...
De nem volt kedvem írni.
Gáz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése