2011. szeptember 25., vasárnap

3B: Borok, Balaton, Benzingőz

Ezek valami brutál hordók
Pénteken és szombaton teambuildingen voltam. Az idő nagyon kedvezett nekünk, csupa napsütés. Pénteken először betekintést nyertünk az Ikon borászat hétköznapjaiba, aztán megkóstoltunk ott ötféle bort. A díjnyertes bor helyett ugyan egy chardonnayt vásároltam, de szerintem így is jól jártam.

Vacsorázni a Majthényi Présházba tértünk be, ahonnan állítólag remek kilátás nyílik a Balatonra, ezt mi sajnos nem tapasztaltuk meg, mert mire odaértünk az úttalan utakon, már besötétedett. Az étel viszont kiváló volt, igen rég ettem ennyire finomat, és eközben mééég kaptunk borkóstolót, méghozzá a Konyári pincészet boraiból.

Este aztán a hotelben randalíroztunk, ennek részletei vesszenek a feledés homályába.

Készülődés
Reggel Zamárdiba mentünk gokartozni. Ez életem második gokartozása volt, és sajnálom, hogy csak a harmadik fordulóra éreztem meg az autót, mert akkor nem negyedikként végeztem volna a végső versenyben. Mindenesetre a szervezők rendesek voltak, mert a lánycsapatnak is tartottak egy igazzy versenyt, így megtapasztalhattuk azt is.
A pálya aszfaltos volt, így én speciel nem csúszkáltam annyit, mint anno a Silvercartban a műanyagon, viszont ennek megfelelően a gépek sokkal nagyobbak voltak, a kormányt ezáltal nagyon kellett tartani, úgyhogy olyan izomlázam van általam eddig nem ismert karizmokban, hogy csak na. Viszont mikor végre megéreztem, mit kell csinálni, akkor három helyezést hoztam egy futam alatt. Az is valami. És legalább nem lettem második.
Kiszemeltem a prédát
Ja, és felcsapok edzőnek, azt hiszem. Az első fordulóban két rossz szintidővel teljesítő kolléganőnek elmagyaráztam, elméletben mit kéne csinálni, és az egyikük nyerte a lánybajnokságot!

Végezetül, felsorolásként, az alábbiakat tudtam meg a teambuildingen:
- "Nem a benzin a gáz, a benzingőz a gáz!"
- "Az ember holmija gáz halmazállapotú: mindig kitölti a rendelkezésre álló teret." /by me/
- A külföldiek (hiteles forrás: skót és spanyol kollégák) azt gondolják, hogy Budapest valami buddhista város, azért hívják Buddhapestnek
- Létezik egy jó kis szórakozás Budapesten, bátraknak: Parapark

Plusz míg utaztunk, az alábbi csalódások történtek:
- nem nálunk esett le a műhold
- elhalasztják a Diablo 3-at (/cry)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése