2011. szeptember 27., kedd

True Blood karakterek eredményhirdetés

A szavazás, amit múlt kedden írtam ki, egész érdekes eredményt hozott. Gyakorlatilag eljátszhatnánk a True Bloodot, mert minden szereplőre jutott egy olvasóm, aki vállalta (oké, a boszi kicsit sok lett, de sebaj, lesz majd következő szezon is...). De nézzük részletesen! 19 szavazatot kaptam, amelyek így oszlottak meg:
- 5 vámpír
- 4 vérfarkas
- 2 vércica (jó, párduc, na)
- 2 tündér
- 1 alakváltó
- 3 boszorkány
- 1 brujo
- 1 médium

Lássuk a szereplőket!

Vámpírok
1. Bill Compton
Sármos, hatalma jelentős, mi kell még? Csak 174 éves, de sebaj, legalább még emlékszik (valamennyire) emberi éveire.
A truebloodwiki szerint karaktertípusa: gyengéd, titokzatos, déli úriember, komoly és birtokolni vágyó.
Színész: Stephen Moyer

2. Jessica Hamby
Bill "gyermeke", szerintem a legaranyosabb és egyben a legszebb csaj az egész sorozatban. Még blogja is van.
Személyiségtípusa: gyerekes, nyafogós, kalandvágyó, kíváncsi, élményekre vágyó. Ebből mondjuk szerintem az első kettőt leadta, és így már sokkal jobb karakter, mint az elején.
Színész: Deborah Ann Woll

3. Eric Northman
Az egyik legidősebb vámpír, és ráadásul még viking is! Hosszú hajjal teljesen kész. És az mekkora volt már, amikor...
SPOILER ...elvesztette az emlékeit, és kis mimóza lett!
Személyiségtípusa: parancsnok, tartózkodó, hatalmas, hűséges.
Színész: Alexander Skarsgård

4. Pam de Beaufort
Ezt a csajt az elején eléggé utáltam, de később rájöttem, hogy nagyon jól megcsinált karakter, és ízt is adtak neki a második szezontól kezdve, ami különlegesebbé tette, mint az eredeti szerepköre (Eric "árnyéka"). Az utolsó szezonban mondjuk eléggé rosszul járt, viszont cserébe elég jó szövegeket kapott.
Személyiségtípusa: ironikus, humoros, szarkasztikus, tapintatlan, nyílt, hidegvérű
Színész: Kristin Bauer

Bajban voltam, kit tegyek meg ötödik vámpírnak, mert azért a nem teljesen főszereplők hullanak, mint a legyek, de aki esetleg nem látta a negyedik szezon végét, annak nem lövöm le a poént, és nem mondom el, hogy...
SPOILER ...Nan meghalt, Reverend Steve Newlin pedig vámpír lett...
Tehát:

5. Nan Flanagan
Igazi "tökös csaj", a részletek és a rinyálás nem érdekli, csak az eredmények. Szerintem az első szezonban volt a legjobb, onnan lefelé vitt az útja, de azért teljesen jó karakter.
Személyiségtípusa: határozott, akaratos, célratörő, makacs, parancsnok
Színész: Jessica Tuck

Vérfarkasok

1. Alcide Herveaux
A neve elég idétlen, de a srác tud valamit. Eredetileg tuti a Twilight miatt hozták be, hogy Sookie-nak is meglegyen a vámpír vs. vérfarkas dilemmája, de szerencsére sikerült ebből kievickélni. Utáltam volna a dolgot. Persze azért így is megvan a szappanopera, aminek elég kemény pontot tesznek a végére az utolsó szezonban... de hát az élet kegyetlen.
Személyiségtípusa: heves vérmérsékletű, forróvérű, morgós
Színész: Joe Manganiello

2. Debbie Pelt
Ez a csaj tök cuki lenne, és a motivációja is eléggé kiderül az utolsó szezonban, úgyhogy nem utáljuk annyira azért, mert v-junkie... Tulajdonképpen elég rossz neki.
Ami fura, hogy az egyik féle truebloodwikiből teljesen hiányzik. Ennyire lényegtelennek tartották volna?
Tök vicces a karakter neve (pelt = bőr, irha) és az igazi neve is (brit ősök?).
Színész: Brit Morgan

3. Marcus Bozeman
Ő a falkavezér, ami nekem furcsa volt, mikor először megjelent. Nem igazán láttam, miért. De úgy érthető, ha az ember sejti, hogy ebből konfliktus lesz...
Olyan egyébként, mintha nem tudták volna eldönteni maguk az írók sem, hogy alapvetően pozitív vagy negatív karaktert akarnak-e belőle. Végül is csak egy apa, aki össze akarja tartani a családját, de ugyanakkor annyi negatív tulajdonsága van, hogy felsorolni se lehet.
Színész: Daniel Buran

4. Emma Garza
Azért őt választottam negyediknek, mert shifterre csak egy szavazat érkezett, pedig ott aztán lenne több.
Tehát ugye nem tudjuk, hogy ő vérfarkas lesz-e vagy alakváltó, de tegyük fel, vérfarkas, mert akkor nagyobb a konfliktus, hiszen az anyukájával él, aki meg alakváltó.
Amúgy a cukiság mintaképe, semmi extra. De hát ilyen is kell.
Színész: Chloe Noel

Vérpárducok

1. Crystal Norris
Hát igazából ő lenne az egyetlen ebben a kategóriában. Elég határozott céljai vannak faja fenntartására, ami kicsit viccesen jött ki, de legalább eltelt ezzel is pár rész. Mondjuk mikor Jason azt hitte, hogy ő is vérpárduc lett, az jó volt.
Fura, hogy az elején elszökött a családjától, aztán meg valahogy mégse. Ez a rész nekem nem volt tiszta.
Jó lenne, ha kapna egy kis mélységet a karakter, ha visszahozzák kövi szezonban...
Színész: Lindsay Pulsipher

2. Calvin Norris
Voltak már feljebb is olyanok, akik meghaltak, úgyhogy belefér szerintem (ha már két vércica kellett). Az összes vércica vezetője és Crystal faterja. Nem valami szimpatikus figura, és szerencsére nem ismerjük meg a lelke mélységeit...
Színész: Gregory Sporleder

Tündérek

1. Sookie Stackhouse
A legjobb rész egyértelműen az, amikor Sookie utánozza Billt, ahogy kiejti az ő nevét: "Sookie"... Hát azon nagyon sokat nevettem.
Amúgy tündérnek lenni elég imba, az ember mászkálhat nappal is, nem tudják igazán bántani, és még gondolatot is tud olvasni... Bár ez az utóbbi szezonban már eléggé zárójelbe volt téve.
Amúgy az is furcsa, hogy a többi fairynek álcáznia kell goblinszerű kinézetét, neki meg nem, de ez lehet annak következménye is, hogy emberként él, vagy ilyesmi.
Személyiségtípusa: kedves és naiv, de néha forrófejű és meggondolatlan
Színész: Anna Paquin

2. Maurella
Elég új szereplő, de ígéretes volt a bemutatkozása. A tündérképességek birtokában van, hogy miért jött el a tündérföldekről, azt még nem tudjuk, de majd kiderül.
Színész: Kristina Anapau

Alakváltó

Itt csak egy szavazatot kaptam, akkor legyen a legfőbb és legelső alakváltó...

1. Sam Merlotte
Szintén sármos, van saját egzisztenciája, segítőkész, nem lusta, szóval ideális. Ha emlékeim nem csalnak, a sorozat során ő kavart a legtöbb nővel. A kutya alakot elhagyta, amikor nem volt rá több szükség, végül is megbocsátható, ha a mostani csajával ló alakban akar együtt lenni... Oo
Személyiségtípusa: lezser, kedves, érzelmes
Színész: Sam Trammel

Boszorkányok

Na, itt leszek bajban, mert ha szűken vesszük, akkor hatalommal rendelkező, élő boszi csak kettő volt a sorozatban, a harmadik csak szellem, de hát a szavazás az szavazás...

1. Marnie Stonebrook
Az elején nem tűnt komolynak, hatalma se soknak, de azért elég rendesen megadta a fő témát az utolsó szezonnak. Igazából a médium kategóriának is ő lenne a győztese, de akkor Lafayette nem kerülhetne be.
Belekóstolt a nekromanciába is, ej-ej.
Színész: Fiona Shaw

2. Holly Cleary
Szerintem az egyik legnormálisabb szereplő az egész sorozatban. Keményen dolgozik, a lelkét ápolja, nem néz ki rosszul, szeretetre vágyik... Én örülök, hogy fontosabb szerepet kapott. Eddig annyira nem volt nyilvánvaló, hogy tényleg vannak boszorkányképességei, de szerintem nem rontott rajta ez a felfedezés.
Színész: Lauren Bowles

3. Antonia Gavilán de Logroño
Na ő a kakukktojás. Viszont brutál hatalma van, szép, és még a végére az is kiderül, hogy alapjában véve jólelkű. Kár, hogy már nem él...
Amúgy meg szerintem nagyon jól megcsinálták azt az áttetszést, amikor Marnie arca alakult át néha Antoniává.
Színész: Paola Turbay

Brujo

Még szerencse, hogy csak egy ember szavazott ide, mert akkor a nagyfatert is be kellett volna tennem...

1. Jesus Velasquez
A legszimpibb fickó az egész bagázsban! Egyetlen hibája van. Pont.
És amúgy itt szeretném megjegyezni, ha a True Blood 4. szezonjának írói két méternél közelebb kerülnek hozzám, akkor kitekerem a nyakukat!!!
A mexikói démonidézős-sámánisztikus mágia meg ijesztő ugyan, de elég hatékonynak tűnik.
Színész: Kevin Alejandro

Médium

Itt egy kicsit elmosódnak a határok boszi és médium között, de mondjuk legyen így.

1. Lafayette Reynolds
Az elején majdnem abbahagytam a sorozatot miatta, de aztán megkedveltem. Ez a médiumos izé elég újkeletű, de kellett valami, hogy mélyítsen a karakteren. Ahogy a színész a Marnie által megszállt Lafayette-et játszotta, az viszont igazzy színészet volt. Mindentől függetlenül.
Személyiségtípusa: pimasz, ami a szívén, az a száján, érzéki
Színész: Nelsan Ellis

Hű, kicsit hosszúra nyújtottam, de legalább mindenki kiválaszthatja, aki neki tetszik. Én meg legalább tudom egy csomó szereplő teljes nevét, illetve kicsit utánanéztem a történetüknek és a színészeknek is. Jól eltöltött időért sose kár.

5 megjegyzés:

  1. Klassz poszt! Kár, hogy múlt héten még nem olvastalak, így a szavazásról is lemaradtam :)

    VálaszTörlés
  2. Nehéz a választás, de mindig is alakváltó akartam lenni :)

    VálaszTörlés
  3. Egy Luna Garzának még simán helyet szorítunk pl. :)

    VálaszTörlés
  4. :)) cool... már csak a nickname-azonosság miatt is (Moon/Luna). Egyébként imádom a csajt, lehetne kicsit hangsúlyosabb a karaktere, remélem, a köv. évadban kiteljesedik.

    VálaszTörlés